کدا(کسب دانش اینترنتی)

کدا(کسب دانش اینترنتی)

(Internet knowledge acquisition)Keda
کدا(کسب دانش اینترنتی)

کدا(کسب دانش اینترنتی)

(Internet knowledge acquisition)Keda

دانلود مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان


مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان

دانلود مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 257 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه:...............................................................12

2-2- بازاریابی و بازاریابی اجتماعی:.........................................13

2-2-1- تعریف و مفهوم بازاریابی:..............................................13

2-2- 2- عوامل مؤثر بازاریابی:........................................................14

2-2-3- فرآیند بازاریابی:.................................................15

2-2-4- مفاهیم اصلی بازاریابی:..............................................15

2-2-4-1- نیاز، خواسته و تقاضای مشتری:.........................15

2-2-4-2- داد و ستد و ارتباطات:.........................................16

2-2-4-3- بازارها:.........................................................................16

2-2-5- اهداف بازاریابی:............................................................17

2-2-6- بازاریابی اجتماعی:............................................17

2-2-6-1-سیر تحولات بازاریابی اجتماعی:..............................17

2-2-6-2- تعریف بازاریابی اجتماعی:.........................................18

2-2-6-3- مفهوم بازاریابی اجتماعی:.....................................19

2-2-6-4- ماهیت بازاریابی اجتماعی:......................................20

2-2-6-5- ابعاد بازاریابی اجتماعی:..............................................21

2-2-6-6 مفاهیم کلید دیدگاه بازاریابی اجتماعی:..................22

2-2-6-7- چه کسانی بازاریابی اجتماعی را به کار می گیرند:............23

2-2-6-8- تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی:.........24

2-2-6-9- ده نکته کلیدی در بازاریابی اجتماعی:.....................25

2-2-6-10- بازاریابی اجتماعی راهبردی:.............................27

2-2-6-11- آمیزه بازار یابی اجتماعی:..........................................30

2-2-6-12- پنج نیروی مدل بازاریابی اجتماعی:....................32

2-2-6-13- مراحل انجام یک بازاریابی اجتماعی:............................32

2-2-6-14 مدل بازاریابی اجتماعی:.........................................33

2-2-6-15- محدودیت های بازاریابی اجتماعی:....................36

2-3- وفاداری مشتری:........................................................... 38

2-3-1- تعریف مشتری:.........................................................39

2-3-2- اهمیت مشتری:.............................................................39

2-3-3- صدای مشتری:.............................................................40

2-3-4- تعریف رضایت مشتری:...................................................40

2-3-5- انواع مشتری از نظر رضایت:.....................................41

2-3-6- تعریف وفاداری مشتری:..................................................42

2-3-7- مشتری وفادار:..............................................................43

2-3-8- انواع وفاداری:...................................................................43

2-3-9-عوامل مؤثر بر وفاداری:..............................................45

2-3-10- مزایای وفادار سازی مشتری:.........................................46

2-3-11- رابطه وفاداری، رضایت مشتری و سود آوری:..............46

2-3-12- وفاداری خدمت:..............................................47

2-3-13- وفادار سازی مشتریان بانک:....................................48

2-3-14- نمونه های از بانک های موفق دنیا در جذب مشتریان وفادار:....50

2-4- بیشینه تحقیقات انجام  شده:................................................51

2-4-1- تحقیقات خارجی:............................................................51

2-4-2- تحقیقات داخلی:..........................................................51

دانلود مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان

دانلود مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش


مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش

مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش

دانلود مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش

مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 294 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 82

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- بخش اول:نگاه کلی به مدیریت بازاریابی.. 12

2-1-1- مقدمه. 12

2-1-2-گرایشهای مدیریت بازاریابی.. 14

2-1-2-1-رویکرد تولید. 14

2-1-2-2-رویکرد محصول.. 14

2-1-2-3-رویکرد فروش.... 14

2-1-2-4-رویکرد بازاریابی.. 15

2-1-2-5-رویکرد بازاریابی اجتماعی.. 16

2-1-3-فرایند بازاریابی.. 17

2-1-4-هدف گیری بازار 18

2-1-5-محیط بازاریابی.. 20

2-1-5-1-محیط خرد. 21

2-1-5-2-محیط کلان.. 22

2-1-6-رفتار خرید مصرف‌ کننده 23

2-1-6-1-گرایش خریدار 25

2-1-6-2-رفتار خریدار و آمیخته بازاریابی.. 25

2-2-1- مقدمه. 26

2-2-2-محصول.. 29

2-2-2-1-کیفیت محصول.. 29

2-2-2-1-1-نگرش سنتی کیفیت... 31

2-2-1-2-اهمیت کیفیت محصولات... 32

2-2-2-1-3- تاثیر کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان در آمیخته بازاریابی: 34

2-2-2-2-تنوع محصول.. 35

2-2-2-3-طرح کالا. 36

2-2-2-4-ویژگیهای کالا. 37

2-2-2-5- نام و نشان تجاری.. 38

2-2-2-6-بسته‌بندی محصول.. 41

2-2-2-6-1-جایگاه بسته‌بندی در بازاریابی.. 42

2-2-2-6-2-کارکردهای بسته‌بندی.. 43

2-2-2-6-3-فواید بسته‌بندی برای جامعه. 44

2-2-2-6-4-اثرات زیست-محیطی بسته‌بندی.. 45

2-2-2-6-5-بسته‌بندی به‌عنوان تبلیغات جدید. 45

2-2-2-6-6-عناصر بسته‌بندی.. 47

2-2-2-7-اندازه ، ابعاد و حجم کالا: 50

2-2-2-8- ضمانت نامه محصول.. 50

2-2-2-9-مرجوعی های کالا. 52

2-2-2-10-خدمات... 52

2-2-3-قیمت... 53

2-2-3-1-اهداف قیمت گذاری.. 54

2-2-3-2-عوامل‌ موثر بر قیمت‌گذاری‌.. 56

2-2-3-3-مراحل قیمت‌گذاری.. 58

2-2-4-کانال توزیع( مکان) 61

2-2-4-1-استراتژی‌های انتخاب کانال توزیع.. 63

2-2-4-2- مراحل طراحی کانال‌های توزیع.. 64

2-2-4-3-وظایف  کانال توزیع.. 65

2-2-4-4- انواع کانال های اصلی توزیع.. 66

2-2-4-5-ویژگی های سیستم توزیع مناسب... 68

2-2-4-6-ویژگی های کانال های توزیع لبنیات... 69

2-2-5-فعالیتهای ترفیعی و تشویقی.. 70

2-2-5-1-عوامل موثر در ترکیب ترفیع: 71

2-2-5-2-تبلیغات... 72

2-2-5-3-پیشبرد فروش: 74

2-2-5-4-روابط عمومی.. 75

2-2-5-5-فروش حضوری.. 76

2-2-7-پیشینه پژوهش.... 81

دانلود مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش

دانلود مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی سبز و قصد خرید مصرف کننده


مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی سبز و قصد خرید مصرف کننده

مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی سبز و قصد خرید مصرف کننده

دانلود مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی سبز و قصد خرید مصرف کننده

مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی سبز و قصد خرید مصرف کننده
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 85 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

 

2-1- مقدمه.....................................................................................

15

2-3- مسئولیت اجتماعی سازمان.........................................

18

2-4- بازاریابی سبز.........................................................

22

2-4-1- سطوح بازاریابی سبز ...............................................

27

2-4-2- مراحل بازاریابی سبز ...................................................

28

2-4-3- بازاریابی سبز در ایران.....................................................

31

2-5- آمیخته بازاریابی سبز..........................................................

35

2-5-1- محصول سبز..................................................................

35

2-5-2- قیمت سبز.....................................................................

42

2-5-3- ترفیع سبز...........................................................

45

2-5-4- توزیع سبز...............................................................

48

2-6- قصد خرید مصرف کننده.............................................

53

2-7- پیشینه تحقیق .................................................................

56

2-7-1- پیشینه تحقیقات داخلی............................................

56

2-7-2- پیشینه تحقیقات خارجی............................................

59

دانلود مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی سبز و قصد خرید مصرف کننده

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی


پاورپوینت بازاریابی بین المللی

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی بررسی بازاریابی بین المللی پاورپوینت جامع و کامل بازاریابی بین المللی کاملترین پاورپوینت بازاریابی بین المللی پکیج پاورپوینت بازاریابی بین المللی مقاله بازاریابی بین المللی تحقیق بازاریابی بین المللی

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی
بررسی بازاریابی بین المللی
پاورپوینت جامع و کامل بازاریابی بین المللی
کاملترین پاورپوینت بازاریابی بین المللی
پکیج پاورپوینت بازاریابی بین المللی
مقاله بازاریابی بین المللی
تحقیق بازاریابی بین المللی
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1735 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 294

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

 قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 294 صفحه

بازاریابی بین المللی 1 2 فهرست 3 فصل اول کلیات بازاریابی بین‌المللی 4 هدف کلی هدف کلی این فصل،‌ آشنایی دانشجو با فرآیند بازاریابی بین‌المللی و تفاوت آن با بازاریابی داخلی است. همچنین به دانشجو کمک می‌کند تا عضو بهتر و موفقتری در بازاریابی بین‌المللی باشد. این هدف از طریق تهیه‌کردن اطلاعات در مورد اینکه چه اتفاقی در بازار بین‌المللی می‌افتد و با کمک آن‌ها در انتقال دانش در زمینه معاملات تجاری موفق به انجام می‌رسد. 5 هدف‌های رفتاری
از شما انتظار می‌رود پس از مطالعه این فصل بتوانید:

مفاهیم بازاریابی را تعریف کنید
بازاریابی بین‌المللی را تعریف کنید.
تفاوت بازاریابی بین‌المللی را با بازاریابی داخلی بیان کنید.
بازاریابی تطبیقی را شرح دهید.
بازاریابی بین‌المللی و سطوح رقابت را شرح دهید.
عناصر مزیت استراتژیک را نام ببرید.
عوامل محیطی بازاریابی بین‌المللی را شرح دهید. 6 هدف بازاریابی هدف بازاریابی ، فروش فراوان است. هدف، شناختن و درک مشتری به نحوی است که کالا یا خدمت ارایه شده دقیقاً متناسب باشد، به طریقی که کالا یا خدمات با نیازهای او منطبق گردد و کالاهای خود را به فروش رساند 7 تعریف بازاریابی عبارت است از مجموعه‌ای از فعالیت‌های انسانی و اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته‌های افراد جامعه 8 تعریف بازریابی بین‌المللی عبارت است از بازاریابی کالا و خدمات در بیش از یک کشور که شامل صدور کالا از کشوری به کشور دیگر می‌باشد. 9 با استفاده از اصول علمی به چه سولاتی می‌توان پاسخ داد؟ چگونه می‌توان تولیدات یا خدمات مناسب بازاریابی بین‌المللی را شناخت؟

چه نوع قضاوتی لازم است یا لازم خواهد بود؟

چه رفتاری از طریق رقبای جهانی انتظار می‌رود؟

گزینه‌های استراتژیک جهانی کدامند؟
10 اهمیت تجارت جهانی کشورهایی که هرگز نمی‌توانستند نقش اصلی در تجارت جهانی داشته باشند ناگهان به قطب اقتصادی تبدیل شده‌اند،‌بدین ترتیب،‌افراد و شرکت‌ها دریافته‌اند که حیطه رقابت آن‌ها بازار داخلی نبوده بلکه بازار جهانی هستند. 11 تجارت جهانی، امروزه یک مجموعه به هم پیوسته جهانی از بازار‌ها، تکنولوژی و شرایط زندگی استاندارد که در گذشته ناشناخته بوده‌اند، می‌باشد. 12 تفاوت‌های بازار‌های داخلی و بین‌المللی تکنیک‌های بازاریابی
تفاوت‌های محیطی
محدودیت‌ها و مقرارت دولتی
میزان درآمدهای جوامع
تفاوت‌های فرهنگی 13 بازاریابی تطبیقی اساس مطالعه بازاریابی تطبیقی،‌ پیرامون تشابهات و تفاوت‌های موجود بین بازاریابی کشورهای مختلف دور می‌زند. در بازاریابی تطبیقی، تلاش بر آن است که تفاوت‌ها و تشابهات موجود 14 در کشورهای مختلف در خصوص تقاضای مردم و بازار محصولات شناسایی،‌مطالعه، تجزیه تحلیل شده،‌مورد تفسر قرار گیرد و سپس طبقه‌بندی شوند. 15 در بازاریابی تطبیقی،‌ مدیر بازاریاب در می‌یابد که معیارهای بازاریابی در کشور کانادا بیشتر به بازار آمریکا شباهت دارد تا به بازار مالزی یا سنگاپور و یا این که تشابهات بازار مالزی و اندونزی با یکدیگر بیش از تشابه به هر یک از این کشورها با بازار استرالیا است. 16 بازاریابی بین‌المللی و سطوح آن بازاریابی بین‌المللی با سطح رقابت ارتباط نزدیک دارد،‌هر چه در سطوح رقابت به رقابت بین شرکتها و سازمان های بین‌اللملی نزدیکتر شویم اهمیت بازاریابی بین‌المللی بیشتر می‌شود. 17 سطوح طبقه‌بندی رقابت تجاری رقابت در سطح یک شرکت
رقابت در سطح صنعت
رقابت در سطح ناحیه
رقابت در سطح کشور 18 سطوح کلی تجارت در سطح بین‌الملل
رقابت در سطح بخشهای استراتژیک شرکت
رقابت در سطح مهارت‌های فردی سطوح طبقه‌بندی رقابت تجاری 19 عناصر مزیت استراتژیک بازاریابی سیستم کارآمد تحقیقات بازاریابی
روش‌های موثر بسته‌بندی
تبلیغات موثر
کانال‌های توزیع
استراتژی قیمت‌گذاری

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی

دانلود پاورپوینت بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING


پاورپوینت بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING

دانلود پاورپوینت بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING بررسی بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING پاورپوینت جامع و کامل بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING کاملترین پاورپوینت بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING پکیج پاورپوینت بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING مقاله بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING تحقیق بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING

دانلود پاورپوینت بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING

دانلود پاورپوینت بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING
بررسی بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING
پاورپوینت جامع و کامل بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING
کاملترین پاورپوینت بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING
پکیج پاورپوینت بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING
مقاله بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING
تحقیق بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 394 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 61

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

 قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 61 صفحه

1 1 بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING 2 2 ارزش خدمت عبادت به جز خدمت خلق نیست. «سعدی»
معنی واقعی زندگی، خدمت کردن به دیگران است. «تولستوی»
عالی ترین سرنوشت برای هر فرد آن است که خدمت کند تا حکمرانی. «انیشتین» 3 3 فهرست مقدمه
تعریف بازاریابی
ویژگی های منحصر به فرد خدمات
آمخته های بازاریابی خدمات
مدل PROMPT برای مزیت خدمت
مزیت خدمت و خدمت برتر
الزامات یک سازمان خدماتی پویا
عوامل مهم ممیزی خدمات
معیارهای ارزیابی «نتیجه» و «تجربه» خدمت 4 4 فهرست گام های اساسی در بازاریابی خدمات
راهنمای فروش خدمات
برنامه ارائه خدمات به مشتریان
انتظارات مشتریان ازسازمانهای خدماتی
عوامل وعناصر نظرخواهی برای تعیین شاخص رضایت مشتریان
راه های افزایش ارزش خدمات
صفات وویژگیهای «خدمت» و«خدمتگزاری»
منابع 5 تعریف بازاریابی “تعریف انجمن بازاریابی آمریکا از بازاریابی“
انجام فعالیت های تجاری به گونه ای که کالاها و خدمات از تولید کننده به مصرف کننده یا کاربر جریان پیدا کند.
“تعریف لغتنامه آکسفورد از بازاریابی“
فعالیت های مربوط به تولید، تبلیغ و فروش کالاهای یک شرکت به بهترین وجه ممکن.
مجمو عه ای از فعالیت های انسانی- اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته های افراد جامعه از طریق فرایند مبادله.
فرایندی است مدیریتی- اجتماعی که به وسیله ی آن افراد وگروه ها از طریق تولید ومبادله کالا ویا خدمات با یکدیگر به امر تامین نیاز ها وخواسته ها اقدام می کنند. 6 مقدمه تفکر اول:
بازاریابی خدمات به جهت ماهیت اصلی اش موضوع ویژه ایست و بیشتر امور بازاریابی عادی بصورت مستقیم درآن قابل بکارگیری نیست.
تفکر دوم:
بازاریابی خدمات جدای از اصول اساسی بازاریابی در بخش وسیعی با ویژگیهای خاص از یک صنعت تعیین می گردد از اینرو عمومیت دادن به بخش محدودی بین بازاریابی خدمات و بازاریابی کالاها امکان پذیر است.
تفکر سوم:
بازاریابی خدمات صرفا یک کاربرد از اصول اساسی بازاریابی است و نه یک موضوع متمایز. 7 تعریف بازاریابی 1- تحولات نظریات بازاریابی:
الف)نسل اول بازاریابی
عرضه ی کالا به بازار و فروش آن(محصول گرایی)
ب)نسل دوم بازاریابی
رفع نیازهای خریداران(مشتری گرایی)
پ)نسل سوم بازاریابی
رفع نیاز های مشتری با توجه به نیازهای جامعه(اخلاق گرایی) 8 تعریف بازاریابی 2- محیط های بازاریابی:
الف)محیط خرد(درون سازمانی)
شرکت- مشتریان- عرضه کنندگان- اعضا- رقبا- طرفداران
ب)محیط کلان(برون سازمانی)
عوامل جمعیتی- اقتصادی- طبیعی- تکنولوژیکی- سیاسی- فرهنگی.
اقدامات ضروری بعداز شناخت محیط:
شناسایی عوامل مثبت ومنفی- مهار عوامل قابل کنترل- استفاده از عوامل سودده- غلبه بر عوامل مخرب. 9 تعریف بازاریابی 3- سازمانهای بازاریابی:
سازمانهای بازاریابی به سازمانهایی اطلاق می شود که توجه عمده آن بر بازاریابی متمرکز است.
الف) تولید گرا:
بازار همواره به دنبال محصولی است که فراوان وارزان باشد.
ب) محصول گرا:
مشتری به دنبال محصول ابتکاری با فناوری بالاست.
پ) فروش گرا:
فروش فوق العاده وتبلیغات فشرده برای هر نوع کالا.
ت) باراز گرا:
دستیابی به اهداف سازمان از طریق پیش بینی و رفع نیازهای بازار. 10 تعریف بازاریابی 4- بازاریابی امروزی
عوامل اثرگذار برتوسعه ی بازاریابی:
الف) عوامل سیاسی و قانونی
ب) عوامل اقتصادی
پ) عوامل فرهنگی و اجتماعی
ت) عوامل فنی 11 11 مقدمه خدمت:
کار و عملی است که به وسیله ی یک طرف به طرف مقابل عرضه می شود.
خدمات:
نوعی فعالیت اقتصادی اند که با پیامد ایجاد تغییر مورد نظر دریافت کننده ی خدمت در مکان ها و زمان های خاص برای مشتریان ایجاد ارزش می کنند ...

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

دانلود پاورپوینت بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING