کدا(کسب دانش اینترنتی)

کدا(کسب دانش اینترنتی)

(Internet knowledge acquisition)Keda
کدا(کسب دانش اینترنتی)

کدا(کسب دانش اینترنتی)

(Internet knowledge acquisition)Keda

دانلود پاورپوینت بازاریابی بنادر


پاورپوینت بازاریابی بنادر

بازاریابی بنادر در بررسی حمل و نقل دریایی،توجه به سه بخش زیر ضروری است شناور بعنوان وسیله حمل و نقل کالا آنچه که باید حمل شود بندر واسط بین حمل و نقل دریایی و زمینی رابطه ای که همیشه بین شناور و کالا وجود دارد این است که، یا شناور بدنبال کالا است ویا آنکه کالا در جستجوی شناورو بندر هم واسط بین حمل و نقل دریایی است بنادر دریک محیط کاملا رقا

دانلود پاورپوینت بازاریابی بنادر

بازاریابی بنادر
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل ppt
حجم فایل 312 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19

بازاریابی بنادر

در بررسی حمل و نقل دریایی،توجه به سه بخش زیر ضروری است:

}شناور: بعنوان وسیله حمل و نقل. }کالا : آنچه که باید حمل شود. }بندر : واسط بین حمل و نقل دریایی و زمینی.

رابطه ای که همیشه بین شناور و کالا وجود دارد این است که، یا شناور بدنبال کالا است ویا آنکه کالا در جستجوی شناور.و بندر هم واسط بین حمل و نقل دریایی است.

بنادر دریک محیط کاملا رقابتی فعالیت می کنند و از این رو اهمیت بازاریابی در مدیریت و توسعه بندر در اغلب بنادر دنیا شناخته شده است.رقابت فزاینده بین بنادرمختلف،به جهانی شدن حمل و نقل و ارتباطات مرتبط می شود

دانلود پاورپوینت بازاریابی بنادر

دانلود پاورپوینت تحقیق در خصوص بازاریابی و MARKETIN


پاورپوینت تحقیق در خصوص بازاریابی و MARKETIN

در این تحقیق 22 اسلایدی اصول و تعاریف بازاریابی به همراه مثال های کاربردی گردآوری شده است همچنین به توضیحاتی در خصوص ابعاد بازاریابی، 4P در بازاریابی و فلسفه بازاریابی پرداخته است این پاورپوینت قابل ارائه توسط دانشجویان در کلاس می باشد

دانلود پاورپوینت تحقیق در خصوص بازاریابی و MARKETIN

بازاریابی
MARKETIN
ابعاد بازاریابی
اصول بازاریابی
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 431 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22

 

در این تحقیق 22 اسلایدی اصول و تعاریف بازاریابی به همراه مثال های کاربردی گردآوری شده است همچنین به توضیحاتی در خصوص ابعاد بازاریابی، 4P در بازاریابی و فلسفه بازاریابی پرداخته است.
این پاورپوینت قابل ارائه توسط دانشجویان در کلاس می باشد.

در این تحقیق 22 اسلایدی اصول و تعاریف بازاریابی به همراه مثال های کاربردی گردآوری شده است همچنین به توضیحاتی در خصوص ابعاد بازاریابی، 4P در بازاریابی و فلسفه بازاریابی پرداخته است.این پاورپوینت قابل ارائه توسط دانشجویان در کلاس می باشد.

 

دانلود پاورپوینت تحقیق در خصوص بازاریابی و MARKETIN

دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی و تبلیغات


پاورپوینت مدیریت بازاریابی و تبلیغات

فایل پاورپوینت حاوی مطالعه مدیریت بازاریابی و تبلیغات در 21 اسلاید قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی و تبلیغات

پاورپوینت مدیریت بازاریابی و تبلیغات
دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی و تبلیغات
مدیریت بازاریابی و تبلیغات
بازاریابی و تبلیغات
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 743 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

بخشی از محتوای فایل:

تعریف بازاریابی:

بازاریابی شامل شناخت نظام بازار, نیازها , خواسته ها ورفع آنها ازطریق مبادلات مطلوب است

بازاریابی دارای سه بعد است:

بازارشناسی ، بازارسازی و بازارداری

بازارشناسی یعنی انجام تحقیقات بازاریابی برای شناخت نظام بازار و نظام صادرات قبل از هرگونه انجام عملیات صادراتی

...

دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی و تبلیغات

دانلود پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی


دانلود پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی

دانلود پاورپوینت خصوصی سازی تأکید بر بازاریابی ورزشی

دانلود دانلود پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی

دانلود پاورپوینت 
خصوصی سازی 
تأکید بر بازاریابی ورزشی
دسته بندی تربیت بدنی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 7282 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39

•بازاریابی:

بازاریابی به مفهوم مجموعه فعالیتهای انسانی – اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته‌های امروز جامعه از طریق فرآیند مبادلات می‌باشد. تعریف کاملی ارائه شده از انجمن بازاریابان امریکا:‌

Marketing is the process of planning andexecuting the conception. Pricing promotion and distribution of ideas, goods and services to create exchanges that satisfy individual and organizational objectives".

•کالاهای ورزشی:

به هر گونه وسیله و ابزار ورزشی ملموس، کالای ورزشی می‌گویند.

•خدمات ورزشی :

به هر نوع محصول غیر ملموس ورزشی، خدمات ورزشی می‌گویند.

•مدیریت بازاریابی:‌

به کارکرد تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، اجراء و کنترل برنامه‌هایی که جهت ایجاد، ارائه و حفظ فرآیند معاملات سود آور با خریداران مورد نظر به منظور نیل به اهداف سازمانی، مدیریت بازاریابی اطلاق می‌گردد.

•استراتژی بازاریابی:‌

استراتژی بازاریابی یعنی برخورداری از توانایی تطبیق امکانات و قابلیتهای سازمان با فرصتهای محیطی به منظور داشتن جایگاه ویژه در بازار.

•بازاریابی بین المللی:

به فرآیند اجرای فعالیتهای بازرگانی که جریان کالاها و خدمات را به مصرف کنندگان در بیش از یک کشور برای کسب سود، هدایت کند، بازاریابی بین المللی گفته می‌شود.

•حامی مالی:

فرد، شرکت، کارخانه، رسانه‌های گروهی و یا سرمایه گذاری که با حمایت مالی با اهداف تبلیغات کالا یا خدماتی خاص، سودآوری و یا علاقمندی به سرمایه گذاری در فعالیتی خاص اقدام نماید، حامی مالی گفته می‌شود که این فعالیت خاص میتواند در بخش ورزشی نیز انجام پذیرد.

•بازاریابی ورزشی:

به مجموعه فعالیتهای انسانی- اقتصادی که در جهت یافتن بازار مصرف کالاها و خدمات ورزشی ارائه شده از سوی سازمان ورزشی جهت دستیابی به سود آوری و اخذ اعتماد مصرف کنندگان، انجام می‌گیرد، بازاریابی ورزشی گفته می‌شود.

دانلود دانلود پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی

دانلود پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری هوش بازاریابی


پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری هوش بازاریابی

پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری هوش بازاریابی

دانلود پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری هوش بازاریابی

پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری هوش بازاریابی
پیشینه پژوهش  هوش بازاریابی
چارچوب مبانی نظری هوش بازاریابی
پیشینه پژوهش
مبانی نظری هوش بازاریابی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 111 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

تعداد صفحه: 42صفحه

نوع فایل:word

توضیحات از متن فایل

هوش بازاریابی را می‌توان از منابع مختلفی ازجمله مجلات، نشریات بازرگانی، صحبت با مشتریان، تامین‌کنندگان و توزیع‌کنندگان، همچنین با صحبت با مدیران دیگر شرکتها کسب کرد(کالف و رایت، 2008)

2-2-4-1.مشخصات هوش بازاریابی

با توجه به مباحث عنوان شده و درجه اهمیت هوش بازاریابی برای سازمان، به منظور اجرای موفقیت آمیز و استفاده صحیح از این مفهوم، ابتدا باید مشخصات و ویژگی های هوش بازاریابی شناخته شود. این مشخصات عبارتند از:

ارتباط داشتن: هوش باید برای تصمیم گیرندگان اصلی اطلاعات مهم مربوط به موقعیت را بدهد و از ارائه اطلاعات نامرتبط و اطلاعاتی که اهمیت کمی دارند، اجتناب کند.

قابل استفاده بودن: هوش باید در قالبی مناسب، قابل درک و قابل استفاده برای مدیران باشد تا در آنها انگیزه لازم را ایجادکند و اطلاعات را بگونه ای ارائه کند تا مدیران قادر به استفاده از آن در حوزه های مختلف باشند.

زمان2: هوش باید در زمان مناسب به دست گیرنده برسد تا بتواند تصمیمات موثر اتخاذ کند. همچنین امنیت آن باید مد نظر باشد به این معنی که اطلاعات حاصل از سیستم هوش بازاریابی به دست رقبا و افراد خارج از سازمان نیفتد (فاهی، 2007).

صحت و دقت: هوش باید واقعا صحیح باشد، تجزیه و تحلیل‌ها بدرستی و با دقت و با توجه به جوانب مختلف انجام شده باشد، گیرنده اطلاعات باید به فرستنده اطلاعات اعتماد داشته باشد و نهایتاً هوش باید بالاترین کیفیت را داشته باشد.

کامل بودن: هوش باید حتی الامکان شامل تمام رویدادها و حالات ممکن باشد، به طور صحیح تحلیل شود و برای تصمیم گیرنده واضح و روشن باشد.

اهداف: هوش باید بدون گرایش و انحراف باشد، دیدگاه شخصی باید به عنوان نظر شخصی مشخص شود و براهداف سازمانی متمرکز باشد(هاستر، 2005)

2-2-4-2.مواردی را که در کسب هوش بازاریابی باید مد نظر داشت

علاوه بر اینکه برای اجرای موفق هوش بازاریابی در سازمان این مقوله باید دارای ویژگی‌ها و مشخصات ذکر شده باشد، همچنین به منظور دارا بودن کارایی لازم و ارزش عملی باید موارد و اصولی را در اجرای این مفهوم مورد توجه قرار داد که عبارتند از:

رعایت اصول اخلاقی: اصول اخلاقی یک سازمان، قانون و راهنمایی است که توسط یک سازمان تدوین می‌شود و تمام کارکنان سازمان باید از آن پیروی کنند. همچنین باید در طول انجام فعالیت های کسب و کار روزانه، با مشتریان، پیمانکاران و تامین کنندگان آن را به کار برند(لی و تریم، 2006)

به دلیل آنکه تاثیرات جاسوسی اطلاعات ممکن است به نابودی سازمان منجر شود، بنابراین وجود یک راهنمای اخلاقی مشخص می‌تواند بر تلاش هوش بازاریابی، تاثیر بگذارد. با این راهنما سازمان مطمئن می‌شود که اطلاعات هوش بازاریابی با قوانین، همچنین با راهنمای اخلاقی مطابقت دارد. راهی که یک سازمان اطلاعات رقبا را جمع‌آوری می‌کند، به طور واضح، با هوش بازاریابی اخلاقی و غیر اخلاقی متفاوت است. بنابراین، سازمان باید اطمینان یابد که افراد واحد هوش بازاریابی اصول اخلاقی را رعایت می‌کنند(سیگر، 1995).

 


 

دانلود پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری هوش بازاریابی