کدا(کسب دانش اینترنتی)

کدا(کسب دانش اینترنتی)

(Internet knowledge acquisition)Keda
کدا(کسب دانش اینترنتی)

کدا(کسب دانش اینترنتی)

(Internet knowledge acquisition)Keda

دانلود تحقیق در مورد بازاریابی در ایران به فرمت ورد و قابل ویرایش


تحقیق در مورد بازاریابی در ایران به فرمت ورد و قابل ویرایش

تحقیق در مورد بازاریابی در ایران به فرمت ورد و قابل ویرایش

دانلود تحقیق در مورد بازاریابی در ایران به فرمت ورد و قابل ویرایش

تحقیق در مورد بازاریابی در ایران به فرمت ورد و قابل ویرایش
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 56 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42

تحقیق در مورد بازاریابی در ایران به فرمت ورد و قابل ویرایش

دانلود تحقیق در مورد بازاریابی در ایران به فرمت ورد و قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل


پاورپوینت سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل

دانلود پاورپوینت با موضوع سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل، در قالب pptx و در 49 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، استراتژی تولید، استراتژی بازاریابی، بازاریابی بین الملل، اهمیت بازارهای جهانی، ضرورت توجه به سیاستهای تولید در بازاریابی بین الملل، الگویی برای بررسی و انتخاب بازارهای خارجی، مراحل عمده تصمیم گیری در بازاریابی بین ا

دانلود پاورپوینت سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل

پاورپوینت سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل
سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل
استراتژی تولید
استراتژی بازاریابی 
بازاریابی بین الملل
اهمیت بازارهای جهانی
ارزیابی محیط بازاریابی بین المللی 
سیستم بازرگانی بین المللی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 936 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 49

دانلود پاورپوینت با موضوع سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل، در قالب pptx و در 49 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

استراتژی تولید

استراتژی بازاریابی

بازاریابی بین الملل

اهمیت بازارهای جهانی

ضرورت توجه به سیاستهای تولید در بازاریابی بین الملل

الگویی برای بررسی و انتخاب بازارهای خارجی

مراحل عمده تصمیم گیری در بازاریابی بین الملل

ارزیابی محیط بازاریابی بین المللی

سیستم بازرگانی بین المللی

ساختار صنعتی

تصمیم به فعالیت در سطح بین الملل

تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بین الملل

تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بین الملل

فعالیتهای بازاریابی برای ورود به بازار جدید

خط مشی های ورود به بازار خارجی

انواع روش های ورود به بازارهای خارجی بر اساس میزان مالکیت شرکت اصلی

مدل سلسله مراتبی انتخاب روش ورود

استراتژی صادرات

انواع صادرات

صادرات غیرمستقیم

صادرات مستقیم

راهبردهای ورود به بازارهای بین المللی

استراتژی همکاری مشترک

انواع همکاری مشترک

همکاری مشترک ازطریق واگذاری امتیازی خاص

قرارداد تولید

قرارداد همکاری در مدیریت

همکاری به صورت مالکیت مشترک

استراتژی سرمایه گذاری مستقیم

تصمیم در مورد برنامه های بازاریابی بین المللی

10نکته کلیدی در جهت بهبود و اجرای فعالیت های بازاریابی خارجی

فهرست منابع

 

قسمتی از متن:

مفهوم استراتژی تولید اولین بار توسط اسکینر به عنوان یک اسلحه رقابتی در سال 1969 مطرح شد. بر اساس تعریف وی، استراتژی تولید عبارت است از: بکارگیری صحیح منابع تولید در راستای کسب مزیت رقابتی در بازار.

استراتژی تولید عبارت است از تصمیم گیریهای مستمر در حوزه وظیفه ای تولید و در راستای حمایت از استراتژی کسب و کار شرکت (جعفر نژاد و مختارزاده، 1386).

 

توضیحات: 

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل "  می باشد که در حجم 49 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.

 

دانلود پاورپوینت سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل

دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی الکترونیک


تحقیق با موضوع بازاریابی الکترونیک

تحقیق با موضوع بازاریابی الکترونیک 64صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی الکترونیک

تحقیق با موضوع بازاریابی الکترونیک
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 584 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 64

توضیحات:

 

تحقیق با موضوع بازاریابی الکترونیک
64صفحه قالب ورد قابل ویرایش

تحقیق با موضوع بازاریابی الکترونیک

64صفحه قالب ورد قابل ویرایش

 

بخشی ازمتن:

تعاریف گوناگون از تجارت الکترونیک

ساده ترین تعریف تجارت الکترونیک ، تجارتی است که بوسیله ابزارهای الکترونیکی انجام می شود که این خود قطعا شامل تلفن و فکس برای انجام فعالیتهای تجاری خواهد بود.بدین معنی که هرزمانی که شما کاتالوگی را مثلا از طریق پست دریافت می کنید یا فکس ارسال می کنید و یا گوشی تلفن را برمی دارید در حال انجام معاملات و تراکنشات تجارت الکترونیک هستید. ( کتابCIW E-commerce Designer. Certification Bible  نوشته Chris Minnick & Margaret T.Minnkk,  )

 

تجارت الکترونیک می تواند بعنوان مجموعه ای ازکامپیوترهای متصل به اینترنت تعریف شود که فعالیتهای تجاری را ساپرت نموده و باعث افزایش سرعت تحویل و کاهش هزینه های عملیاتی می شود ضمن اینکه سبب بهبود فرایند تصمیم گیری و کاهش هزینه های عملیاتی، توسعه کانالهای توزیع و بازارها، کاهش و حذف تلاشهای بیهوده و مضاعف از پروسه فعالیتها خواهد شد. (  E-commerce & Internet law نوشته j.Dianne Brinson, Benary Dara-Abrams, Jennifer Masek  ).

 

سازمان توسعه و همکاریهای اقتصادی (OECD) تجارت الکترونیک را چنین تعریف کرده است:" انجام تجارت کالاها و خدمات ازطریق وب است چه آن دسته ازکالاها و خدماتی که قابلیت ارائه و تحویل از طریق وب را دارند و چه آنهایی که این قابلیت را ندارند . در حقیقت تجارت ازطریق ابزارهای فناوری جدیدی است که تمام جنبه های تجارت را اعم از ایجاد بازار تجاری، سفارش دهی، مدیریت زنجیره عرضه، معاملات پول را در بر میگیرد.البته برای گسترش EC لازم است که پیش نیازهای این تکنولوژی ازجمله زیر ساختهای مخابراتی EDI ، کاتالوگهای شبکه ای برای مسایل قانونی، ایمنی پیام رسانی مهیا شود تا بتوان عملکرد یک شرکت را بهبود بخشید.

 

آقای Zwass(1998) تجارت الکترونیک را چنین تعریف نموده است:

به اشتراک گذاشتن اطلاعات تجاری، حفظ ارتباطات تجاری و انجام تراکنشات بازرگانی بوسیله شبکه های ارتباطات راه دور.

 

دولت انگلستان نیز از یک مفهوم گسترده در این ارتباط استفاده کرده است :

تجارت الکترونیک به مبادله اطلاعات در طول شبکه های الکترونیکی و در هر مرحله از زنجیره تامین گویند خواه با یک سازمان باشد یا میان چند شرکت و مصرف کنندگان یا میان بخش خصوصی و دولتی، هزینه ای برای آن پرداخت شود یا نشود.

با توجه به این تعاریف تجارت الکترونیک تنها محدود به خرید و فروش واقعی محصول نیست و فعالیتهای قبل و بعد فروش را هم در طول زنجیره  تامین و عرضه در بر می گیرد.

 

Kalakota& Whinston (1997) چهار دیدگاه را در زمینه تجارت الکترونیک ارائه می کند:

منظر و دیدگاه ارتباطی (Communication Perspective) یا ارائه اطلاعات، محصول و خدمات یا پرداخت بوسیله ابزارهای الکترونیکی

1. دیدگاه فرایندی تجارت (A business process perspective) یا بکارگیری تکنولوژی جهت اتوماتیک سازی تراکنشات تجاری و جریانات کاری

2. دیگاه خدمات (A service perspective) یا کاهش هزینه ها همزمان با افزایش سرعت و کیفیت خدمات قابل ارائه

3. دیدگاه آنلاین (online perspective) یا خرید و فروش محصولات و اطلاعات به شکل آنلاین

 

      (, Internet Marketing Strategy, Implementation and Practice نوشته آقای (Dave Chaffey  

 

می بینیم که طبق دیدگاههای فوق بکارگیری تجارت الکترونیک تنها منحصر به خرید و فروش نیست بلکه کاهش هزینه ها، اتوماتیک سازی برخی جریانات کاری و ارائه اطلاعات هم ازابعاد اصلی این ابزار جدید می باشد.

 

 

EDI: انتقال الکترونیکی داده ها

انجام فعالیتهای تجارت الکترونیک از طریق شبکه های کامپیوتری با فرمت استانداری که در ابتدا جهت به اشتراک گذاشتن اطلاعات ایجاد شده بود و تحت عنوان EDI یا ٍElectronic Data Interchange شهرت دارد، آغاز شد.EDI متدی برای انتقال اطلاعات میان بانکها و سایر شرکتها در یک سیستم بسته است. EDI در سیستم سفارش دهی،پروسه کارت اعتباری و سپرده گذاری مستقیم و بسیاری از فرایندهایی که در طول سه دهه گذشته کاربرد داشته اند، استفاده می شده است.ATM  یا Automated Teller Machine و کارتهای اعتباری نمونه هایی از نوعی تجارت الکترونیک است که قبل از ایجادوب وجود داشته است. 

( کتابCIW E-commerce Designer. Certification Bible  نوشته Chris Minnick & Margaret T.Minnkk,   .)

 

 

 

مفاهیم کلیدی تجارت الکترونیک:

تجارت الکترونیک تجارتی است که از طریق رسانه های الکترونیکی چون تلویزیون و فکس، اینترنت و شبکه های خصوصی انجام میشود.تعریف دیگری هم در این زمینه ارائه شده است و آن پیوستگی میان سرویس های ارتباطی ، مدیریت داده  و مباحث امنیتی  است که انتقال اطلاعات را درباره فروش کالا و خدمات سهولت می بخشد.درک معنی این سه واژه برای درک تجارت الکترونیک ضروری است هر چند که این مفاهیم در تجارت الکترونیک شباهتهای بسیاری با تجارت سنتی دارد.

 

سرویس های ارتباطی: این قسمت شامل روش و نحوه انتقال اطلاعات ازخریدار به فروشنده است .بعنوان مثال هنگام استفاده ازوب سایتهای معمولی تجارت الکترونیک، خریداران ازسبد خرید استفاده می کنند تا محصولات خریداری شده را سورت کنند و سپس این فرایند چک می شود تا اطلاعات لازم به فروشندگان انتقال یابد.

فهرست برخی ازمطالب:

تعاریف گوناگون از تجارت الکترونیک

 

سازمان توسعه و همکاریهای اقتصادی (OECD

 

مفاهیم کلیدی تجارت الکترونیک:

EDI: انتقال الکترونیکی داده ها

سرویس های ارتباطی

امنیت

مدیریت اطلاعات

 

دلایل ایجاد تجارت الکترونیک

 

1. باز شدن بازارهای جدید :

 

2. افزایش کارایی: 

توسعه توانمندیهای موجود در تجارت سنتی

بخش دوم: انواع مدلهای کسب و کار در  تجارت الکترونیک

تعریف مدل تجاری ( (Business Model:

گزینش مدل تجاری Business Model:

بخش سوم : بازاریابی الکترونیک

تعریف بازاریابی الکترونیک (اینترنتی):

تعریف نهایی:

فواید بازاریابی الکترونیک

فرصتهای بازاریابی الکترونیک در سطح بین الملل

آمیخته بازاریابی الکترونیک:

عناصرآمیخته بازاریابی الکترونیک:

آمیخته بازاریابی الکترونیک همراه با عوامل کلاسیک:

بخش چهارم :بررسی رفتار خرید مصرف کنندگان Online و فاکتورهای اثرگذار بر فرایند خرید

طبقه بندی مصرف کنندگان آنلاین ازدید گروه مشاوران بستون

بررسی فرایند تصمیم گیری خرید 

رفتار خرید آنلاین

قابل کنترل:

غیرقابل کنترل:

عناصر تشکیل دهنده تجربه وب web experience

 

دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی الکترونیک

دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی


تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی

تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی 36صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی

تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 76 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36

توضیحات:

 

تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی 
36صفحه قالب ورد قابل ویرایش

تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی

 36صفحه قالب ورد قابل ویرایش

 

بخشی ازمتن:

در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت, <<سهم از بازار>> است, ولی در بازاریابی تک به تک شاخص موفقیت, <<سهم از مشتری>> است.

تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی:

بازاریابی سنتی محصول مدار است اما بازاریابی تک به تک مشتری مدار است. در بازار یابی سنتی هدف افزایش سهم از بازار است و بازاریاب سنتی سعی دارد مشتریان بیشتری برای محصولات خود پیدا کند در حالیکه در بازار یابی تک به تک هدف افزایش سهم از مشتری است و بازار یاب تک به تک در پی یافتن محصولات بیشتر برای مشتریانش می باشد بازاریاب سنتی بر روی محصولاتش اعمال مدیریت می کند حال آنکه بازاریاب تک به تک مشتریانش را مدیریت می کند.

 

ضرورت و اهمیت تحقیقات بازاریابی

1- پیچیده‌تر شدن داد و ستدهای تجاری و رقابت فشرده‌تر چه در سطح ملی، بین‌المللی و جهانی نسبت به دهه‌های قبل. 

2- داشتن اطلاعات کافی از عوامل تأثیرگذار در بازار، عواملی که اگر راجع به آن‌ها اطلاعات کافی و به روز نداشته باشیم، به دشواری می‌توانیم در بازار باقی بمانیم. 

3- نخستین گام در راه شناخت صحیح بازار هدف تعیین مخاطبان محصول و در نتیجه زیربنای مدیریت سازمان‌هایی که برنامه کار خود را با توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان تنظیم می‌کنند.

4- تعیین سیاست‌های بازاریابی و استفاده از عوامل قابل کنترل و خارج از کنترل بازار به بهترین وجه.

5- کشف بازارهای جدید، گسترش موارد استفاده از محصولات یا خدمات فعلی.

6- کاهش ریسک ناشی از تصمیمات نادرستی که ممکن است از عدم اطلاعات کافی در ارتباط با موضوعی گرفته شود.

فهرست برخی ازمطالب:

در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت, <<سهم از بازار>> است, ولی در بازاریابی تک به تک شاخص موفقیت, <<سهم از مشتری>> است.

ضرورت و اهمیت تحقیقات بازاریابی

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مقدمه 

 

ده فرمان بازاریابی                 

 

هفت گناه کبیره در بازاریابی  

 

 1-معادل دانستن بازاریابی و تبلیغات 

 

2-اشتباه در شناسایی بازار هدف

 

3-عدم شناخت صحیح از جایگاه محصول/خدمت  خودتان

 

4-همسو نکردن ارتباطات

 

5- تدوین یا طراحی ارتباطات بازاریابی توسط خود یشتری شما

 

6-فقدان شکیبایی

 

7-فقدان یک طرح مدون

دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی


ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی

ادبیات تحقیق وپیشینه پژوهش مفاهیم واهمیت بازاریابی شفاهی 44صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 121 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44

 

ادبیات تحقیق وپیشینه  پژوهش مفاهیم واهمیت بازاریابی شفاهی
44صفحه قالب ورد قابل ویرایش

توضیحات:

ادبیات تحقیق وپیشینه  پژوهش مفاهیم واهمیت بازاریابی شفاهی  44صفحه  قالب ورد  قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

یکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان[1] راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).

تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al, 2006    ). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).

در فصل پیشه رو ابتدا به چیستی و چرایی اهمیت تبلیغات شفاهی، و سپس به معرفی ارزشهای فرهنگی هافستد پرداخته شده است.

بخش اول : بازاریابی شفاهی

2-1) بازاریابی  

تعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).

 

 

فهرست برخی ازمطالب:

  انواع تبلیغات شفاهی

ارزش     های   فرهنگی هافستد

ارزشهای فرهنگی و تبلیغات دهان به دهان

و... .

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی