کدا(کسب دانش اینترنتی)

کدا(کسب دانش اینترنتی)

(Internet knowledge acquisition)Keda
کدا(کسب دانش اینترنتی)

کدا(کسب دانش اینترنتی)

(Internet knowledge acquisition)Keda

دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی


تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی

تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی 36صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی

تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 76 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36

توضیحات:

 

تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی 
36صفحه قالب ورد قابل ویرایش

تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی

 36صفحه قالب ورد قابل ویرایش

 

بخشی ازمتن:

در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت, <<سهم از بازار>> است, ولی در بازاریابی تک به تک شاخص موفقیت, <<سهم از مشتری>> است.

تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی:

بازاریابی سنتی محصول مدار است اما بازاریابی تک به تک مشتری مدار است. در بازار یابی سنتی هدف افزایش سهم از بازار است و بازاریاب سنتی سعی دارد مشتریان بیشتری برای محصولات خود پیدا کند در حالیکه در بازار یابی تک به تک هدف افزایش سهم از مشتری است و بازار یاب تک به تک در پی یافتن محصولات بیشتر برای مشتریانش می باشد بازاریاب سنتی بر روی محصولاتش اعمال مدیریت می کند حال آنکه بازاریاب تک به تک مشتریانش را مدیریت می کند.

 

ضرورت و اهمیت تحقیقات بازاریابی

1- پیچیده‌تر شدن داد و ستدهای تجاری و رقابت فشرده‌تر چه در سطح ملی، بین‌المللی و جهانی نسبت به دهه‌های قبل. 

2- داشتن اطلاعات کافی از عوامل تأثیرگذار در بازار، عواملی که اگر راجع به آن‌ها اطلاعات کافی و به روز نداشته باشیم، به دشواری می‌توانیم در بازار باقی بمانیم. 

3- نخستین گام در راه شناخت صحیح بازار هدف تعیین مخاطبان محصول و در نتیجه زیربنای مدیریت سازمان‌هایی که برنامه کار خود را با توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان تنظیم می‌کنند.

4- تعیین سیاست‌های بازاریابی و استفاده از عوامل قابل کنترل و خارج از کنترل بازار به بهترین وجه.

5- کشف بازارهای جدید، گسترش موارد استفاده از محصولات یا خدمات فعلی.

6- کاهش ریسک ناشی از تصمیمات نادرستی که ممکن است از عدم اطلاعات کافی در ارتباط با موضوعی گرفته شود.

فهرست برخی ازمطالب:

در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت, <<سهم از بازار>> است, ولی در بازاریابی تک به تک شاخص موفقیت, <<سهم از مشتری>> است.

ضرورت و اهمیت تحقیقات بازاریابی

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مقدمه 

 

ده فرمان بازاریابی                 

 

هفت گناه کبیره در بازاریابی  

 

 1-معادل دانستن بازاریابی و تبلیغات 

 

2-اشتباه در شناسایی بازار هدف

 

3-عدم شناخت صحیح از جایگاه محصول/خدمت  خودتان

 

4-همسو نکردن ارتباطات

 

5- تدوین یا طراحی ارتباطات بازاریابی توسط خود یشتری شما

 

6-فقدان شکیبایی

 

7-فقدان یک طرح مدون

دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی سنتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد